onsdag 12 december 2012

Nytt namn pa bloggen?

Kanske borde jag dopa om min blogg till sjukdomsbloggen? Efter fotelandet blev jag magsjuk pa kvallen i mandags och var saledes inte utanfor dorrarna igar. Idag ar det dock battre igen och jag ar pa jobbet. Har ju ganska mycket pa gang, sa jag kunde liksom inte vara hemma.

Imorgon bitti urbota tidigt bar det av till flygplatsen och till London. Jag ar lojligt nervos for demon jag ska gora. Brukar ju vara ganska cool nar det galler sant, men denna gang kanns det som om det ar en del pa spel. Hoppas att det gar bra!

Jag stannar i London tills pa lordag eftersom jag och Nathalie bestamt oss for att ga ut och ata/dricka en drink pa fredag kvall.

Imorse nar jag satte mig i bilen var det bara 3 grader i Cannes och nar jag korde till jobbet sag jag snon som nu inte alls ligger sarskilt langt upp i bergen. Vinter, vackra vinter! Jag langtar till julhelgen eftersom vi ska vara lediga i mellandagarna och jag hoppas att vi hinner aka lite skidor.

Inga kommentarer: