onsdag 2 januari 2013

Jobbig dag

Forsta arbetsdagen pa det nya aret. Jag kan inte koncentrera mig. Jag sitter bara och haller alla tummarna for att den lille Andre ska bli battre fort fort! Han ar pa sjukhuset med syrgas och har svart att andas den stackars lille mini-skrutten. Det gor ont i hjartat att jag inte kan gora nagot for att hjalpa honom!

Vi har tur att Hanna ar har, for hon tar hand om Noah idag. Dessutom stallde hon upp och tog hand om Marius sa att Youssouf kunde aka till sjukhuset och traffa Cecile och Andre. Lakarna sager att forhoppningsvis kommer han att ma battre imorgon. Det maste han!!!

Jag ska forsoka jobba en stund till nu och sen ska jag aka hem och avlosa Hanna.

Imorgon kommer mamma och pappa. Noah langtar! Han alskar namligen pappa, Henrik, mormor och morfar. Men inte mamma. Men Hanna alskar han mycket. (Retstickan!)

Bilder pa aperon som jag forsokte lagga upp igar. En bild fran nyarsafton pa mig och Janne. Och slutligen pa Andre ikladd Polarn och Pyret.

Inga kommentarer: