torsdag 29 augusti 2013

Bra bok?

Det finns tydligen de som tagit lasning till en helt annan niva. I bilen bakom mig haromdagen satt namligen en kvinna och laste medan vi rullade langsamt framat. Jag var latt nervos att hon skulle aka in i mig, men det hande som tur var inte. Hursomhelst sa hade jag lust att stanna bilen, ga fram till henne och dela med mig av min asikt om bilkorning och lasning pa samma gang. Jag gjorde det inte och angrar mig nastan lite nu. Nasta gang (forhoppningsvis blir det ingen sadan) sa gor jag det!

 

Ikvall ska jag till Antibes och ata middag med Linda. Det ska bli sa mysigt! For att det var lange sedan vi sags och for att slippa kora hem pa sena kvallen ska jag sova over dar. Noah ar overlycklig och har redan forhandlat till sig att fa sova i mammas sang bredvid pappa. Det var det forsta han sa imorse.

 

Vad det galler den lille behover ni inte vara oroliga. Det gar ingen nod pa honom – fullt os fran morgon till kvall. Badning, cykling, atande, matlagande, snickrande – you name it! Mamma och pappa kommer behova aka pa semester till Sverige snart och vila upp sig innan det ar dags for hostlov!

Inga kommentarer: