onsdag 6 november 2013

Uppdatering!

Langhelgen som gick var valbehovlig. Som vanligt skulle man kunna saga! Tur att nasta helg ocksa blir langhelg - vi ar lediga pa mandag igen.

I fredags var jag hemma med min skrutt. Lite trott efter en trevlig middag med mamman pa en sushi-restaurang pa torsdagen. Vi at och drack sa vi nastan sprack!

I lordags for vi till London for att fira Fater. Noah och mamma stannade kvar i Cannes och verkar ha haft en toppenhelg (Noah) en intensiv  men rolig helg (mamma). 

Nar vi kom till flygplatsen pa lordagmorgonen och insag att det inte gick nagot plan nar vi trodde kollade vi pa biljetterna... det visade sig att planet skulle ga halv tva istallet for halv tio... 

Lordagen bestod saledes mest av vantan och resande. Sen gjorde vi iordning hos Nath o Fater innan gasterna anledde. Till min stora fortjusning ager Nathalie och Fater en Tanita (http://www.tanita.com/en/innerscan-monitors/). Tanita ar numera min basta van for hon ar fantastiskt snall mot mig! Saledes kunde jag med gott samvete ata all fois gras, ost och prosciutto som serverades tillsammans med underbara viner. 

Vi kom i sang nagon gang pa morgonen... 

Pa sondagen blev det shopping, mys, vila och indiskt. 

Inga kommentarer: