torsdag 5 juli 2012

Renoveringstankar

Igar nar jag kommit hem fran jobbet, efter lite rojning i lagenheten tog jag mig ett avsvalkande dopp i poolen. Sen var det middag med Christiane och en man som troligtvis kommer vara arbetsledare nar vi ska renovera lagenheten. Janne och han diskuterade tills klockan var mycket och sen var jag ju tvungen att prata med Hanna lite innan laggdags, sa det blev ganska sent.

Vad det galler renoveringen ska vi forsoka starta i host, men det kommer ju att ga at lite pengar sa vi kommer att fa gora det i omgangar. Jag ser inte fram emot att bo i ett renoveringsobjekt under en langre tid, men det ar ju inte sa mycket att gora at. Hoppas jag vinner pa lotto sa att vi kan betala allt med en gang och fa det overstokat! Sannolikheten ar val dock inte sa stor om man inte spelar pa lotto… maste borja gora det med andra ord.

Nu ar arbetsdagen snart over och jag langtar till helgen. Forst blir det lite squash ikvall dock.

Imorgon kommer Anna till oss. Det ska bli sa mysigt!

Inga kommentarer: