tisdag 24 juli 2012

Sommartider

Oh vad det var lange sedan jag uppdaterade! Vad har hant sen sist?

Helgen som gick var underbar – pa fredagkvallen tog vi apero och at middag pa Riviera beach i sallskap av kusin Sofia, Christofer och Elmina, Henrik & Asa, Cecile, Youssouf och Marius och Hanna (saklart!). En superharlig kvall som avslutades hemma med lite vin pa terrassen.

Pa lordagen blev det lite blomstershopping for mig, Hanna och Noah medan vi vantade pa Jannes hemkomst fran Dublin. Pa kvallen grillning och mys som sig bor.

I sondags var jag yr hela dagen, sa det blev inte sa manga knop for min del. Pa kvallen kom familjen Bernard-Belbachir till oss och vi myste aven om jag inte var i form.

Igar forsokte jag mig pa att jobba, men eftersom jag fortfarande var yr i mossan blev jag tvungen att be Janne kora hem mig (kunde inte riktigt kora bil) och sen var jag hos doktorn som sager att jag har nagon slags lagesyrsel. Sa nu ar jag sjukskriven resten av veckan och ska till en kinesolog for att se om de kan hjalpa mig. Det ar battre idag redan, men sa tar jag det ju valdigt lugnt ocksa.

Igar kvall kom Hannas foraldrar och de kommer hem till oss och ska ata middag ikvall. Noah ar helt uppspelt eftersom Hanna berattat att hennes pappa kor lastbilar. Noah har saledes redan berattat for sin pappa imorse att ikvall sa ska Hannas pappa beratta en lastbilshistoria for honom innan laggdags.

Nu ska jag nog lagga mig pa en solstol i ganska uppratt lage for att lasa lite. Jag far namligen inte ligga raklang. Det ar inte bra for yrseln sa doktorn…

Inga kommentarer: