torsdag 21 februari 2013

Hemma!

Nu ar jag tillbaka i Frankrike igen. Det har gatt bra i Stuttgart, men jag ar inte lika nojd som forra gangen tyvarr. Dock kanner jag att jag gjort mitt basta och att det inte ligger sa mycket i mina hander. Nar jag kom hem igar kastade jag in mina vaskor i lagenheten och bytte om for att spela squash. Janne fick mig att springa en del och det behovs for jag har blivit lite mera Karin an vad jag trivs med. Maste fixa det infor sommaren.

Efter squash, dusch och middag gick jag in i var lagenhet for att kolla vad som har hant – och ser man pa, en vagg var borta! Nu ar det lite lattare att se hela overvaningen som det ska bli sen. Innan jobbet imorse akte vi och bestallde golv till nedervaningen, kakel till dusch och klinkers till badrummet dar uppe. Det ar lite laskigt – dels for att det ar ganska dyrt, dels for att det ar svart att se slutresultatet nar man bara ser en klinker eller nagra kakelplattor. Jag hoppas att vi gjort ratt val!

Inga kommentarer: