söndag 14 april 2013

Snogubbe

Nu sitter jag i taxin, pa vag till Arlanda efter nagra dagar i hemlandet. Det har varit toppen, men kort (som vanligt). Jag tycker anda att jag lyckats ta det lite lugnare an vanligt och med tanke pa hur mycket jag kommer ha att gora i veckan var det nog en bra ide.
Noah var sa lycklig nar mormor och morfar hamtade honom och han tycks leva livets glada dagar. Sommarstugan tva dagar i rad och till hans stora noje ligger det sno kvar. Tank sa exotiskt! Jag hann med ett dop idag innan avfart, sa nu har jag traffat Anna, Jennie och Cecilia ocksa. Supermysigt, men ack sa kort. Idag ar Stockholm vansinnigt vackert och leenden overallt som sig bor pa forsta riktiga vardagen. Tack for denna gang Stockholm, hotell Fryxell och alla fina vanner!
---- Envoyé avec BlackBerry® d'Orange ----

Inga kommentarer: