måndag 27 juni 2011

Aktivitetsfylld helg

I helgen har vi hunnit:

-          Fira midsommar med massa harliga manniskor pa stranden i Antibes. Sofia & Christopher kom dit med Elmina. Anna och Claes kom ocksa forbi och sa hej. Vi stannade ganska lange, trots det var Noah i hogform nar vi akte hem vid halv elva pa kvallen.

-          Hanga med Sofia, Christopher & Elmina i Cannes, hemma hos oss (Elmina njot av poolen medan Noah sov middag), leka pa stranden, ata god lunch och bara ha det hur bra som helst.

-          Vara pa Maries dop med efterfoljande lyxlunch, poolhang, lek med barn och annu mera mat.

 

Jag ar helt slut, men oj vad vi har haft det harligt!

 

Dessutom kanske ni kan se att Noah ar nyklippt. Vi foljde med Janne till frisoren i lordags och hon klippte min lille kille ocksa. Jag tycker han ser sa vuxen ut med sin nya frissa.

 

Han var jatterolig (tyckte han sjalv) igar nar han skulle sova. Han hade svart att komma till ro och ropade pa mig. “Mamma, kramas!”. Jag gick in till honom och han sa “Mamma, du ar sa fin” (jag blev jatteglad) och sen borjade han skratta sa han kiknade och slutade inte pa flera minuter. Och upprepade “Du ar fin” och sen skratt… Har ungen redan lart sig vara sarkastisk???

Inga kommentarer: