måndag 6 juni 2011

Forlat...

Nu var det lange sen jag uppdaterade. Nastan en vecka sedan. Fy skams! Maste tillaggas att vi har haft langhelg som varit alldeles, alldeles underbar och full med aktiviteter. Sa gar det for lilla Karin som innan var helg sager att jag ska ta det fantastiskt lugnt. Har inte hunnit ladda upp foton annu sa idag blir det bara en snabb resume:
- Torsdag - shopping, strandhang med familjen, middag med Severine
- Fredag - massage, lunch pa Riviera Beach, middag hos familjen Sakho
- Lordag - strandpicknick, rojning i lagenhet, middag hemma, apero hos fransk kompis
- Sondag - lek och lunch med familjen Sakho, langpromenad (brandstationen, bussakning)...

Lite underligt att vi hunnit med sa mycket strand med tanke pa att vi har haft varsta ovadren har senaste dagarna. Det har tydligen regnat lika mycket som det normalt gor pa 3 manader under helgen. Som tur ar har regnet inte varat hela dagen, utan klarbla himmel har visat sig antingen pa formiddagen eller eftermiddagen. Nu hoppas vi att solskenet fortsatter ett tag.

Forsokte fa till det att jag skulle fa vara ledig idag ocksa eftersom det ar Sveriges nationaldag, men fick svaret "du ar lite fransk nu" av min chef. Han svarade dock inte pa om jag skulle ta det som en komplimang eller en forolampning...

Inga kommentarer: