tisdag 31 maj 2011

Massage

Var yoga-stretching-gyminstruktor pa jobbet sager att det ar viktigt att massera och andas ratt. Detta galler tydligen aven barn som man ska lara att andas med magen (som nyfodda gor) och ge dem massage sa ofta man kan. Jag satte det i verket igar (sjalva massagedelen) och kombinerade det med pottan och Aristocats. Noah trodde han kommit till himmelriket.

Nu ska jag aka hem, ikvall vantar vi besok av Severine och Rania. Mysigt (aven om jag ar lite trott - hoppas att jag kan halla mig vaken en stund iallafall).


Jag hade glomt husnycklarna i bilen, sa vi fick vanta utanfor pa Janne. Det gjorde ingenting tyckte Noah eftersom jag lyckades fiska upp en brodbit ur vaskan.

Jag tanker att genom att massera Noah kommer han att lara sig att massera tillbaka inom kort. Jag lovar att halla er uppdaterade!


PS. Idag har det varit MOLNIGT hos oss!!! Vad gor man da? Jag har glomt hur man gor. Jag hoppas verkligen att det ordnar till sig tills imorgon nar jag har simpass inplanerat pa lunchen! Man kan ju inte simma om det ar moln ju! (Eller?)

Inga kommentarer: