måndag 30 maj 2011

Forsta doppet

Helgen:
Fredag kvall champagne&sushi-apero hos Marianne & Marc, sedan middag med Camilla, Tanya och Camilla i gamla stan. Supermysigt!!!!

Lordag: Sovmorgon for mig, sen pyssel i lagenheten, sola pa terrassen. Till Nathalie & Fater, bad i pool med en Noah som bara ville hoppa i och hoppa i. Kan bli hur livsfarligt som helst om han far for sig att gora det nar vi inte ar dar... men jag forsokte pranta in att han inte far hoppa utan mamma eller pappa. Nar man fragar "hur gar man vid poolen om man ar ensam?" svarar han numera "langt fran kanten" men jag vet inte riktigt om jag litar pa att han faktiskt satteir det i praktik. Hemma vid midnatt i Cannes efter god middag.

Sondag: Sovmorgon for alla (Noah slog upp sina bla vid 10!!!!!! vilken mors dagspresent), ner till stranden dar jag och den lille tog forsta doppet i havet for i ar. Jag vet, jag ar en badkruka numera! Solning och lasning nar den lille sov och sen promenad och glassatande pa Croisetten pa kvallskvisten. Och sa fick jag en mors dagspresent till - hotellnatt pa spahotell i Aix en Provence nar sommarrean har borjat tillsammans med Cecile (som fick detsamma av Marius). Tank vad snalla soner vi har!

Ett bevis till mamma - tomatplantorna lever och frodas

Choklad-och-vaniljglass pa Croisetten.
Skrutt o jag

Hur kul som helst (kolla in haret...)


Inga kommentarer: