måndag 23 maj 2011

Bilder

Helgen borjade bra. I fredags kom Laura hem till oss och var barnvakt (Janne var i Sauvain) och Linda och jag at middag i Cannes for att fortsatta kalaset pa en strand. Massor folk och bra musik! Jag var i sang vid tre och var lagom mosig nar Noah beslutade sig for att vakna kl 07 for forsta gangen pa evigheter. Efter lunch somnade han dock och sov 4 och en halv timme - sa jag gjorde likadant. Pa kvallen var vi hos Nathalie, Fater, Leo och Nael. De bada aldsta gossarna lekte och hade fantastiskt kul. Som gradde pa moset fick de pizza till middag = lycka!

I sondags fyllde Marie ett ar. Lilltjejen borjar bli stor nu! Vi hade kopt en ferrari till henne (se nedan). Noah demonstrerade alla konster han kunde alltmedan Marianne m. familj hade andan i halsen (de trodde han skulle bryta nacken).

Ikvall ska en kollega komma hem till oss pa middag, sa jag var och handlade lite pa lunchen. Idag ar det JATTEVARMT! Eller vad sags om 28.5 grader nar jag akte till jobbet imorse och over 30 nar jag for till mataffaren pa lunchen. Leve sommaren!



Pavag hem fran Corinne - "Mamma, aka nedcabbat". Nar taket aker ner ar det full koncentration som galler.


Linda pa Atrium plage
Karin (med varldens langsta arm)


Hur kommer det sig att Noah numera alltid vill sta pa bord, eller andra upphojda saker nar han dansar? Undrar vilken sida av genpolen det kommer ifran!


Leo & Noah stoltserar i likadana handdukar efter badet.


Coola killen


Marie pa sin nya ferrari


Noah med gudmor


Jag passade pa att krama Julia


Clownerna i badkaret...


Inga kommentarer: