måndag 16 maj 2011

Rihanna och helgbeskrivning

Antligen har jag lyckats lagga upp filmerna pa min sangfagel. Vissa sjunger "Imse vimse spindel" andra sjunger Rihannasanger. Sa ar det. (Vad som hander med post-itlappen ar oklart. Jag ville inte avbryta artisten nar han sjong sa han fick hallas).


Helgen har varit bra aven om vadret inte varit pa topp. Eller vad sags om stralande solsken mandag - fredag, moln pa lordag och vaxlande pa sondag?


I lordags var vi en svang pa Cannes-Mandelieu flygplats och tittade pa helikoptrar (mamma, mamma, det snurrar) och flygplan. Sen blev det en svang till cykelaffaren (Janne vill kopa ny) och slutligen pa kvallen apero - Janne hos Marianne och Marc med Noah och jag hos Hanne.


Igar hangde vi med Belbachirs och pa eftermiddagen tog Noah och jag en tur pa Croisetten. Snacka om att det ar underbar stamning nu. Fullt med folk - festkladda, nerkladda, glada, glassatande och champagnedrickande. Kort darifran kommer.


Who's that girl, who's that chick...


I like it, like it.

Inga kommentarer: