tisdag 7 juni 2011

Mamma Sirguey

Vad heter jag? fragade jag Noah haromdagen. "Mamma Sirguey", svarade han med sjalvklarhet. Saklart jag heter sa! Jag ar ju mamma och han heter ju Sirguey! Jag sa till Janne att vi kanske maste gifta oss iallafall? Fast igar uttryckte Noah han kanske inte ville dela efternamn med mig heller. "Alskar inte dig mamma" sa han nar jag med barsk rost forklarade att han skulle sova utan napp om han kastade ur den ur sangen (en gang till).

Jag har fortfarande problem med dator. Efter ca en manad ar status oforandrad. Jag ar ganska trott pa det och idag kan man saga att jag uttryckt det till var IT-avdelning. Jag tror kanske till och med att de kommer bestalla en ny dator till mig nu. 30 blue screens pa en manad pa ny dator skulle kunna motivera det tycker jag? Har svart att tanka mig att den nagonsin kommer funka bra, oavsett hur manga ominstallationer de gor (de har redan gjort tva). Inga kort pa bloggen idag heller alltsa. Jag vantar nog med att borja ladda upp grejer pa min lanedator tills jag fatt min nya.

Inga kommentarer: