tisdag 4 september 2012

Forsta skoldagen!

1325 dagar gammal ar min Noah idag och han har précis genomfort sin forsta skoldag. Han var superglad nar vi vackte honom imorse ”Idag ska jag ga till skolan med Marius”. Nar de bada grynen sag varandra hoppade de och skrek av gladje, sprang till skolgarden och val dar sa Noah ”kom Marius, vi klattrar lite och leker”. Inne i klassrummet sprang Noah direkt bort till lekhornan och borjade laga kaffe, stalla fram koppar och tallrikar for att fika. Jag fick en puss och Janne likasa, sen sa han hejda och lat oss ga utan vidare.

Nar jag hamtade honom vid lunch var han helt slut och grat. Stackars liten var ledsen for att froken inte hade hallit honom i handen eftersom hon lett ut de andra barnen som skulle till matsalen och Noah inte var en utav dem sa var han kvar i klassrummet. Det gick over ganska fort och han var glad och nojd nar jag lamnade honom for att aka till jobbet.

Min store kille!!!

Inga kommentarer: