onsdag 10 oktober 2012

Lillkillen kan skriva!

Hemma igen. Det forsta jag var tvungen att gora var att slita av mig strumpbyxorna pa parkeringsplatsen eftersom jag fick en svettattack. Det kunde varit varre!

Jag har redan hunnit packa upp resvaskorna och tvatta all smutstvatt, samt plocka iordning pa mina saker. Dessutom har jag varit utomordentigt effektiv idag pa jobbet. Massor kvar att gora, men roliga, roliga saker, sa faktiskt ar det ganska kul att vara tillbaka pa jobbet.

I helgen ska jag ha apero/tjejmiddag hemma innan det blir utgang. Jag tror vi blir ett tiotal svenska/norska tjejer som ska ga ut. Det ska bli kul att traffa alla igen efter ett alldeles for langt sommaruppehall!

Henrik skickade denna bild till mig idag – lappar som Noah skrev innan vi for igar formiddag. Jag ar sa imponerad av den lille som kan skriva aven om bokstaverna ar lite hullerombuller.

Henrik, Asa, Mamma, Noah star det for er som inte kan tyda.

Nu ar det snart hemgangsdags och vi ska ata middag hos Jannes mamma ikvall. Hans kusin ar pa besok. Det kan nog bli mysigt!

Inga kommentarer: