onsdag 24 oktober 2012

Onsdagsbestyr

Inatt har jag inte sovit nagot vidare. Jag har haft ont dar jag opererades. Imorgon ar det dags for lakarbesok och jag hoppas att allting ar bra. Hall tummarna!

 

Eftersom onsdagar ar skolfria och Corinne (Noahs dagmamma) inte jobbade idag, sa fick skruttis stanna hemma med mig. Jag hann jobba en del pa formiddagen (sjukskrivning till trots) och vila lite efter lunch (Noah vagrade och fick kolla pa film). Pa eftermiddagen insag jag dock att det var alltfor mycket spring i de sma benen for att kunna stanna inne i det fina oktobervadret. Vi gick darfor ner till parken en svang och rundade av pa stranden med Cecile och Marius. De bada killarna ar in en trotsalder och lyssnar inte pa sina mammor, sager automatiskt nej till allt och Noah blir sa tjurig nar jag sager ifran att han havdar att han inte vill leka, att han vill sla sig sjalv etc etc. Han forstar annu inte att det bara ar han som drabbas av sitt humor.

 

Efter en timmes lek pa stranden gick vi hem och jag ar forvanad om det ar sand kvar pa Plage de Midi eftersom det mesta verkar ha foljt med oss hem.

Inga kommentarer: