måndag 8 oktober 2012

Sista kvallen

Som vanligt kanns det som gagna veckan har gatt alltfor fort. Visst har vi hunnit gora massor, men jag hade kunnat vara har och traffa alla som jag inte hunnit traffa en vecka till.
I fredags var det stan pa dagen, lite siesta och sen tjejfest hos Stina. Noah hangde med och ville inte aka hem trots att det var sent. Pa lordagen var tyvarr Asa sjuk sa vi fick inte hanga sa mycket med henne da, men Noah och jag var i parken, traffade Cia och Henrik pa stan, shoppade och at god middag pa kvallen tillagad av bror-morbror. Sen smet jag ut och traffade Hanna.
Pa sondagen var bade Henrik och Asa sjuka, sa Noah och jag gick ivag sjalva pa formiddagen. Vi besokte vi Hannas lagenhet, var i Gamla Stan, pa stan, hemma hos Anna och avslutade med middag med Anna, Hanna och Cia.
Idag har vi varit pa Lidingo och traffat Annas lilla bebis och atit god pizza, sen forbi jobbet en svang innan vi promenerade hem och jag fixade middag.
Noah har varit toppen, glad och pigg trots sena kvallar och manga langa promenader.
Stockholm har bjudit pa fantastiskt hostvader, sol, underbara farger och mys.
Vi kommer snart ater!

Inga kommentarer: