fredag 2 november 2012

Bebisvalkar

Till att borja med – jag hittade detta kort for ett tag sen och har lite svart att begripa hur tjock min fin-kille var nar han var bebis... jag menar hur manga valkar kan det egentligen finnas pa en san liten manniska???

Det var skont med en ledig dag igar! Janne, Noah och jag begav oss ner till stan dar vissa affarer var oppna trots helgdagen. Fater fyller ar idag, sa vi ringde Nathalie for att kolla vad han onskar sig. Eftersom hon har haft fullt upp med barn och hus etc sa gav hon oss i uppdrag att fixa present till honom fran henne ocksa. Ahhh, vad vi hade roligt nar vi lekte personal shoppers! Jag tror faktiskt att det ar ett yrke som kunde passa mig.

 

Pa kvallen gick jag och Cecile pa bio och sag Skyfall (James Bond). Den var ok, men kandes inte sa mycket James Bond. Det var mysigt i vilket fall som helst!

Inga kommentarer: