måndag 26 november 2012

Var helg

I helgen har vi haft fullt upp. I fredags kvall tog vi det i och for sig lugnt, men det ledde ju bara till att jag vaknade kl 03 pa natten och inte somnade om forran vid halv sex pa morgonen. Det var inte sa roligt! Men jag fick vila eftersom jag pa lordagen efter lunch gick till frisoren och blev ompysslad. Pa eftermiddagen gick vi och grattade Julia som fyllde ar och sen till Sakhos och myste med familjen. Jag gosade med Andre saklart.

I sondags blev det strand for mig och Noah, det var fint vader fram till lunch sa vi passade pa. Vi kom till stranden ganska valkladda och som ni kan se pa korten sa akte kladesplagg efter kladesplagg av den lille (som for ovrigt blev dyngsur). Efter det kom Noahs kompis Lilian och lekte hos oss. Gangnam Style gick varm pa stereon...

 

 

Inga kommentarer: