lördag 18 maj 2013

Drippdropp

I nyrenoverade lagenheten. Det osregnar ute och droppar bade har och dar. Pa eftermiddagen gick vi upp till grannen, pappa och jag, for att undersoka. Det slutade med att jag lag som en pannkaka pa taket medan Greg och pappa holl i varsin vrist medan jag forsokte satta fast ett stort plastskynke over takpannorna. Nu droppar det iallafall inte i Noahs rum langre.
Mamma och jag var pa stan ocksa. Vi hittade en vansinnigt fin klanning pa Tara Jarmon at henne. Vi fick en hel del rabatt sa att hon kunde kopa sin fantastiska klanning, lilla mamma.
Ikvall skulle jag gatt ut, men tjejerna var inte sugna eftersom det regnar sa. Typiskt, for jag var ratt motiverad. Imorgon blir det istallet, eftersom det ar helgdag pa mandag for de flesta. Dock inte for mig - det ar solidaritetsdag for vart foretag, sa vi jobbar gratis och intakterna gar till battre behovande.
---- Envoyé avec BlackBerry® d'Orange ----

Inga kommentarer: