måndag 6 maj 2013

London, huvudvark och inflyttning

Ursakta mina fa uppdateringar! Jag har haft fullt upp bade pa jobbet och hemma senaste veckan. Tack och lov att foraldrarna ar har och jobbar + tar hand om Noah!!!
Igar natt sov vi for forsta gangen i var nyrenoverade lagenhet. Det ar langt fran klart, men beboeligt. Mamma och pappa jobbar och jobbar och har knappt hunnit vara utanfor dorren, sa det far nog bli nagra veckors vila for dem nar de far hem. Damm far vbi nog leva med ett tag framover.
Jag ar i London och ska jobba har imorgon, men jag har sa vansinnigt ont i huvudet sa jag vet inte hur jag ska ta mig till kontoret, an mindre traffa kunder imorgon. Hall tummarna!
I lordags var jag och Daniela pa Depeche Modekonsert i Nice. Det var riktigt bra och vi dansade en hel del.
---- Envoyé avec BlackBerry® d'Orange ----

Inga kommentarer: