onsdag 22 maj 2013

Telefon!

Jag har aterigen en telefon. Det ar Jannes gamla Sony Ericsson som gar att ringa pa och skicka sms med (aven om det senare tar en evighet att skriva). Maste anda saga att det var ganska skont att inte kunna nas pa tre hela dagar. 
Vad har hant sedan sist? I sondags var jag ute en svang och tittade pa alla manniskor pa festivalen lite och dansade mycket mycket tillsammans med Hanne. Det blev ganska sent, sa trott var jag pa jobbet i mandags, men fick en hel del gjort anda. 
Imorgon aker pappa hem efter att ha varit har nastan en hel manad och efter att ha varit tillsammans med Noah i drygt en och en halv manad. Det kommer nog bli konstigt for det bada och det kommer innebara att en av vara sa vardefulla medhjalpare inte langre finns till hands. Tur att vi far lana den andra medhjalparen (mamma) ytterligare en vecka! 
Igar och idag har de lagt fardigt klinkers pa nedervaningen och dessutom har det slipats. Jag kan inte beskriva hur trott jag ar pa slipdamm och hur svart det ar att fa bort. Det ar tyvarr inte slut annu heller. Imorgon kommer mera. Jag undrar om det nagonsin kommer bli rent har igen. ALLT ar tackt.
Mamma kopte oss en strutsfjaderdammvippa nar hon var i Sydafrika forr-forra aret och jag kan lova att den kommer till anvanding!

Inga kommentarer: