tisdag 18 juni 2013

Antligen!!!

Sommaren ar har! Antligen ar det varmt bade morgon och kvall, for att inte tala om mittemellan. Jag har varit lite kass pa att uppdatera igen... sa jag hoppas jag kan bli forlaten genom denna blogg. Jag har ju en bra ursakt ocksa. En sony ericsson fran typ ar 2000 gar liksom inte att blogga med... 

I helgen var Misan har - en van fran nar jag bodde i Ronneby. Vi hade inte setts pa 6 ar, men insag snabbt att vi utvecklats at samma hall - det blev strand, rosevin och kalas pa kvallen... 

I fredags var Sakhos hos oss, med prickiga Andre. Noah och Marius var uppe och lekte till halv ett och blev fortvivlade nar Marius blev tvungen att ga hem.

Nu har Noah invigt poolen, badat 20 minuter i havet alltmedan Janne snickrade fardigt terrassen. Det blir sa FIIIINT!

Inga kommentarer: