onsdag 5 juni 2013

HENRIK & ASA HAR GIFT SIG (en helg i Stockholm)

Fredagkvallen - stralande sol, apero pa Anglais takterrass med Anna, Cia & Hanna

Vi var inte ensamma... en hel massa manniskor njot i solen och drack kalla drinkar.

Stockholm ar sa vansinnigt vacker sadana kvallar!!! Humlegardsparken fran ovan.

Hanna & Cia - nagra av varldens absolut basta (det vet ni!)

Jag och Anna - nagra av varldens absolut snyggaste (det vet vi!)

Sanna & Micke under overraskningsbrollopsmiddagen - mitt emot...

...mig & Martin.

De inte sa nygifta... 25 januari gifte de sig faktiskt!!!

Varldens basta syskon. Ingen protest!

Jag lagger upp denna bild for att jag vet att mamma blir glad (ok, jag bad dem gora grimaser... Bengt verkar inte ha tagit det pa allvar...)

Mammorna!

Jag haller tal och kanske var det liiiite roligt?

Och valdigt kanslosamt!!!
Det kanske Asa ocksa tyckte???

Naspuss!

EA och Ida vann danstavlingen! 

Klockan borjar visst bli mycket...
Klockan verkar vara jaaattemycket (efterfest pa Fryxell...)

Men det fanns ju ol och vin kvar ju! (Henrik i ett av sina 5 ombyten - alla Arsenaltrojor)

Jag tycker att efterfestarna borjar se hungriga ut... Tur att Henrik & jag sprang till McDo och handlade 10 cheeseburgare (ikladda Arsenalt-shirts vem femrycket...)

Dagen efter - promenad langs Strandvagen i stralande sol. Jag var nog inte nykter nar jag vaknade - nar detta togs madde jag fortfarande helt ok... det var inte kul senare pa eftermiddagen!

Stockholm i mitt hjarta!

Inga kommentarer: