söndag 9 juni 2013

Helgen

Gratt och trakigt ar det ute, men vi ska snart bege oss till Esterel (bergen ovanfor Mandelieu) for att promenera lite. Jag vaknade tyvarr pa daligt humor (for jag tanker pa jobb) sa lite frisk luft kommer nog gora susen. 

Igar var det inte heller gratt - sa efter en stralande vadervecka sa blev helgen inte sa kul. Min planerade stranddag far jag skjuta pa framtiden. Istallet var Noah och jag och kopte nya skor och sommarklader at honom. Jag hade planerat att kopa nagot at mig ocksa, men fann ingenting som foll mig i smaken. 

Igar skrev Noah sitt forsta mail alldeles sjalv. Det var till morbror Henrik och lod som foljer: NOAHMAMMAPAPA 
FRON NOAH
det tycker jag ar ganska sott!

Janne jobbade hela gardagen - han tog av alla klinkers pa terrassen och hogtryckstvattade. Snart kommer vi fa nytt golv pa terrassen och mitt nya favoritrum, som aven kommer tjana som gastrum, i lagenheten borjar ta form. Det ar helt underbart dar uppe!!! 

Inga kommentarer: