tisdag 12 juli 2011

Resultatet

Nu ar jag hemma efter två underbara dagar i Aix med Cecile. Förutom shoppingen (kommer till resultatet av den senare) så har vi hängt vid poolen, ätit lyxmiddag på en favvorestaurang och druckit fantastiskt goda drinkar.

Jag kom hem vid sjutiden ikväll med ett antal påsar och troligtvis med ett bankkonto som har minskat litegrann... Tre klänningar, ett par skor, 2 t-shirtar till Janne, en t-shirt och en solskyddshatt till Noah, två t-shirtar till mig, en kjol, ett par shorts, en blus, en schal, en luvtröja, några linnen och lite annat smått och gott. Jag tror att jag har kläder så det räcker ett tag framöver. Vid hemkomsten ville Noah inte ge mig någon puss, fast när jag gav honom hans t-shirt med en grävskopa på, då fick jag pussar.

Nu har jag rensat garderoben för att få in mina nya kläder och plockat lite i lägenheten. Dags för jobb imorgon innan ledighet på torsdag (14 juli = Frankrikes nationaldag). Om en dryg vecka får vi besök och jag längtar. Idag sa Noah att när Henrik och Åsa kommer, då ska Åsa få låna en bil eller en grävskopa och så ska han simma med Henrik. Så det så!

Inga kommentarer: