torsdag 14 juli 2011

Tour de France

Sahar ser det ut hos oss nar Tour de France-etappen borjar narma sig sitt slut.

Idag ar det Frankrikes nationaldag och vi har varit lediga. Det firade Noah med att vakna halv atta och aterigen stallde vi oss fragan - varfor maste vi vacka honom kvart over atta nar han ska till Corinne nar han vaknar fore atta nar vi ar lediga???

Imorse fick jag sovmorgon nar killarna tog en prommis i skogen. Det ar svalt idag sa Janne nar han kom hem, utan ironi. Sa nar jag kilade ner pa marknaden blev jag ratt snopen av varmeattacken som kom redan efter ett par minuters gang. Svalkan hade ersatts av hetta igen. Nar Noah sov stadade Janne en studio och jag en annan. Nu ar vi redo for besok! Svensksasongen borjar ju nasta vecka (Janneuttryck). Pa eftermiddagen kopte jag och Noah vaxter som sedan planterades. Nu finns farsk mynta (mojito), basilika, koriander, oregano, tomater och blommor pa var terrass.

Inga kommentarer: