tisdag 19 juli 2011

Vatten i Stockholm, regn i Cannes

Inte sa roligt att vattenlackan pa Fryxis innebar att ÅÅÅsa och Hennjiiiik maste skjuta upp sin Rivvanresa. Jag ar missnojd! Hoppas givetvis pa att de anlander pa torsdag istallet och att vi iallafall hinner motas i dorren innan vi ger oss av pa semester till Sauvain pa lordag.

 

Idag har jag langbyxor pa mig, haret ar lockigt som bara den och det sporegnar utanfor. Orange varning i departementet bredvid (Var) vilket troligtvis kommer innebara blixtar och dunder. Det verkar iallafall som resten av veckan kommer bli ok. Konstigt med regn i juli!!! Pa jobbet ar folk glada for den friska luften och osregnet. Jag langtar dock redan efter solen igen. Vad ska jag gora efter jobbet med Noah idag om vi inte kan ta vart kvallsdopp i poolen?

 

http://news.bbc.co.uk/weather/forecast/2156?&search=cannes&itemsPerPage=10&region=world

 

Inga kommentarer: