onsdag 14 december 2011

Elakfrisyr

Igar hamtade jag Noah tidigt hos dagmamman (som var upptagen pa eftermiddagen). Noah blev helt till sig av lycka nar jag kom – jag fick 100 pussar och kramar och han utropade “mamma det ar ett sol ute, inga stjarnor och inget mane”. (Jag vet – allt ar ETT istallet for EN.) Jag tyckte det var ett otroligt sott satt att saga att jag kom tidigare pa.

Jag har en hel del att gora pa jobbet, men idag ar jag omattligt omotiverad. Vill hellre vara ute i den friska luften.

Vad det galler rubriken pa denna blogg har jag kanske inte berattat att jag klippt Noah. Jag tyckte att haret borjade bli lite langt, sa jag tog saxen och klippte lite. Noah alskar ju nar man klipper, sa han sa « klipp mera, klipp mera ». Det hela slutade med att han har ganska kort har nu. Och nar janne kom hem fragade han varfor jag klippt Noah i en frisyr associerad med de elaka i filmer (se bild fran elakingen i James Bond – luggen ar snarlik, men lite ojamnare pa Noah)… stackars liten! Tur att haret vaxer fort…

Inga kommentarer: