måndag 26 mars 2012

Inna Modja & sommarvarme

Fredagens konsert var helt underbar!!! Det var i en liten sal och vi var kanske 3-400 personer bara (vilket ar lite underligt eftersom hon ar ganska kand i France) – jag blev iallafall mycket positivt overaskande av denna superlilla tjej med stor rost. Hon bjod sa pa sig sjalv, log, shakeade och berattade personliga storys om sangerna hon sjong. Vi dansade som tokiga och hon gick ner fran scenen och dansade med alla. Just nu ar favoriten “I am smiling” (http://www.youtube.com/watch?v=BkR-nLNi_vA ) som far mig pa sa harligt humor pa morgonen.

Bade lordag och sondag lunch blev picknick, lek, sandslottsbyggande och sapbubbelblasande pa stranden. I lordags var det lite smakyligt i vinden, men igar puuuh – jag svettades!

Vi har hunnit med solglasogonshopping och ett besok till Mamette och Noah var sa glad och dansade framfor sin “tradgard” dar han planterat tulpaner, radisor, sallad, krokus mm.

Igar eftermiddag for JN till Pisa dar han ska jobba denna vecka. Noah och jag akte till en blomsteraffar och inforskaffade nya blommor till terrassen. Jag pysslade saledes med att plantera och fixa fram till sent pa kvallen innan jag gick och lade mig hos min skrutt, som troligtvis inte kommer sova sa mycket i sin egen sang denna vecka. Imorse nar vi vaknade fick jag varldens storsta kramar och pussar. Mmmmm!!!

Inga kommentarer: