måndag 12 mars 2012

Svart att valja bilder...

Idag har jag haft svart att valja vilka kort som jag skulle blogga med. Vi har haft en helt fantastisk langhelg (som ni redan sett kanske). Cirkus med tva vildingar som skrattar och pratar konstant, sedan apero pa en liten vinbar med familjen Sakho (Noah och Marius ville inte skiljas at). Vinbaren ar for ovrigt ett maste for nasta gang besokare som kommer hit. Mamma och pappa – det var en sangerska som sjong jazz live. Jag hoppas att hon ar dar nar ni kommer hit!

I lordags blev det bussakande, strandhang, shopping och mys och igar da Janne spelade golf gick Noah och jag till stranden och lekte en timme. Sedan beslutade vi oss for att ata lunch pa Riviera beach. Ah vilket harligt lunchsallskap jag hade. En bubblande, skrattande 3-aring som skojade med alla, bestallde sin + min mat och dryck. Tuffing! Vi avslutade lunchen med att lagga oss pa en stor madrassliknande grej och at glass, drack vin och kaffe och lekte.

Pa kvallen tog vi en promenade med Cecile och Marius pa stranden igen. De sma jagade faglar, kastade stenar i vattnet och pratade och skrattade. Noah borjade grata nar vi skildes at “Mamma, varfor kan vi inte fa sova hos Marius? Jag vill vara med Marius”. Vad mysigt med akta vanskap och komplicitet i 3-arsaldern!

1 kommentar:

Julia sa...

Jag vill också bo i Cannes!!!! Fubbo. Overall winner är verkigen Stockholm, men nu känns det som att vi kanske snart kan packa undan overallerna.. Men man vet aldrig! Kram från mig och småtjejerna!