fredag 20 april 2012

"Ga nu da, mamma"

Sa sa Noah till mig nar jag hangde kvar vid flygplatsen igar nar jag lamnade av dem. Han var uppspelt och valdigt nojd over att fa aka till Sverige med mormor och morfar. Pa morgonen hade han redan retat mig och sagt “Mamma, ikvall ska du grata, for du langtar efter mig. Och du ska saga till pappa att du vill ha din Noah. Men jag ar glad.”

Nar jag sedan pratade med dem efter att de landat pa Arlanda berattade pappa att Noah hunnit presentera sig for en flygvardinna, samt pussa henne. Sen hade han fatt ga in i cockpit till  piloten. Han presenterade sig och berattade att han skulle aka till Sverige. Nar piloten berattade att han var i Sverige redan sa sa han “jaa, for du flog sa FORT”.

Han ar inte sa blyg min lille !

Igar var jag pa middag hos Viveka. Hon bor i Biot i ett hus med en fantastisk utsikt. Det blev apero pa terrassen med vy over solnedgangen. Idag har jag simmat pa lunchen och nu forsoker Janne och jag fundera ut vad vi ska gora i helgen. Vi har ju sa mycket tid!!!

Inga kommentarer: