måndag 23 april 2012

Lyxhelg

Som synes har jag i helgen hunnit testa lite olika frisyrer. Det underlattar nar man fixar iordning sig att en liten skruttis inte ar hemma.

I fredags var Janne och jag bara hemma och tog det lugnt. Efter att ha sovit 12 timmar till lordagen at vi lunch med Christiane pa en mysig restaurang och sen fortsatte vi till stranden en stund. Det blaste for mycket for min smak, sa jag for hem och la mig pa terrassen istallet, medan Janne stannade kvar. Pa kvallen var vi ute och at en god middag, gick forbi nagra barer (det var ett strategiskt drag eftersom vi garna vill bli igenkanda under festivalen som borjar snart och da det brukar vara knokfullt overallt).

Sondagen spenderades i Antibes hos en vannina och vi hade Hannes baby-shower. Lunch med plockmat och en hel massa rosa skumpa. Kolla hur fint Malin hade gjort det for oss http://labonnechere.net/... Mmmmmums!!!

Inga kommentarer: