måndag 2 april 2012

Karusell

Helgens recap :

Lordag – fixa i lagenheten, sola, lasa, vila, halsa pa hos farmor och i sang tidigt

Lordag natt – Noah vaknade varje halvtimme och hade ont. Vid fyra noterade vi att gipset flyttat sig och foten var vriden konstigt.

Sondag – akte till akuten pa barnsjukhuset i Nice och Noahs fot gipsades om. Hem och stadade lagenhet(er), solade, laste. Pa eftermiddagen gick Noah och jag ut sa Noah fick aka karusell (brandbilen mamma!!!) och sen fortsatte vi och tog buss nummer 8 med familjen Sakho. Det ar ett billigt noje – 1 EUR for att fa aka langsmed Croisetten pa den oppna overvaningen. Noah och Marius skrek av fortjusning.

Jag har trots valdigt lite somn natten mellan lordag och sondag sovit daligt inatt igen och vaknade tidigt. Eftersom jag kanner att jag kommer vilja ga lite tidigare for att hanga ett par timmar med mor och far ikvall sa kanske det var lika bra. Mina kollegor var lite forvanade nar jag var har fore kl 8!

Mamma och pappa har anlant och stannade for en kopp kaffe pa jobbet innan de fortsatte hem med en overexalterad Noah. Nu vantar vi bara pa Hannas ankomst ocksa sa ar vi fulltaliga infor pasken!

Inga kommentarer: