onsdag 25 april 2012

Imorgon

Imorgon bar det av till Sverige. Ah vad mysigt det ska bli!!! Jag jobbade hemifran idag och pa lunchen satte jag mig ute i solen en stund – vill ju inte resa “hem” helt vinterblek.

Jag har planerat och fixat och med hjalp av fina vanner kanns det som vi kommer fa en alldeles stralande langhelg. Dessutom far vi lana Asas pappas lyxiga lagenhet sa vi kan husera tillsammans med Cecile & Youssouf!!! Hur snallt som helst!

Imorgon – flyg och sen traffa lite vanner

Fredag – Linkopingstrip for att halsa pa familj och slakt och inte minst min alskade lille Nois, sedan afterwork tillbaka i Stockholm

Lordag – Cecile & Youssouf anlander. Pa kvallen tankte jag boka middag pa nagon restaurang.

Sondag – Shopping, sightseeing och lyxmiddag inbokad (fodelsedagsfirande en dag i forskott…)

Mandag – Inga direkta planer forutom fotboll pa kvallen och sen kanske pa fest

Tisdag – Noah kommer till Stockholm och vi tankte traffa familjen Martensson/Schonning

Onsdag – Hemfard for mig och Noah. Janne aker till Dublin och jobbar

Fullspackat schema och bara roliga saker! Och nu har ni full koll ocksa. Bra va?

Inga kommentarer: