torsdag 21 juni 2012

Midsommar imorgon

Imorgon blir det midsommar utan snaps och sill for var del. Dessutom ar det ju vanlig arbetsdag. Jag tycker att vi svenskar borde fa dispens! Mina kollegor skickade denna film till mig och fragade om det ar sahar det gar till https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=8I5BGsK5ZAU . Jag sa, jaa, ungefar sa ar det.

Skruttungen ar fortfarande sitt jobbiga jag och vill bestamma, saga emot, skrika och trilskas mest hela tiden. Igar skrek han hela vagen hem fran dagmamman eftersom han inte ville aka nedcabbat (vilken unge vill inte aka utan tak???). Han havdade att han fros. Det kandes inte sa troligt eftersom det var over 30 grader varmt. Han hade liksom bara bestamt sig. Det blir kul for mamma och pappa om han fortsatter sa i augusti nar han ska halsa pa i Sverige.

Idag ska jag ta min braiga bok och lagga mig vid poolen en stund pa lunchen. Jag kan inte slappa boken och dessutom sa har jag bleknat sen vi var i London. Det duger ju inte!

Inga kommentarer: