tisdag 12 juni 2012

Mycket nu

Lite mycket pa jobbet nu. Men det ar ok. En dag till sen LONDON. Kan bli spannande att se England-Sverige dar. Har ju inte sa stora forhoppningar, men anda.

Imorse sa Noah till mig “Jag har inte sa bra sovit”. Han anvander fransk ordfoljd. Men det ar sott och jag tycker att han ar sa duktig!

Innan jag gick upp imorse hade han dessutom korsforhor med sin pappa infor Londonresan. “Pappa, hur sager man elefant pa engelska? Hur sager man flodhast? Hur sager man trappa?” osv osv. Han ar iallafall sprakintresserad. Jag tanker att han kanske borde titta pa flera svenska filmer och klipp. Hanna hittade denna pa Aftonbladet. Jag vet inte om det ar riktigt det svenska spraket som jag vill att Noah ska anvanda sa jag kanske far leta vidare, men jag skrattade gott iallafall!!!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14964136.ab

Inga kommentarer: