måndag 27 augusti 2012

Fodelsedagsfirande

Helgen var toppen (saklart). Vi borjade med en drink pa en takterrass i fredags och fortsatte sen till ett annat stalle dar vi satt och pratade tills vi blev torra i munnen bade Hanna och jag. Som vanligt alltsa...

 

I lordags hangde vi hemma, lekte med skrutt, badade och myste. Pa kvallen var Hanna, jag och Greg och at pa Maema, sen vidare till L’ecrin och avslutningsvis Baoli, dar vi dansade och skrattade sa mycket att jag hade traningsvark i bade ben och mage igar.

 

Igar blev det en riktig slappardag och sen fixade vi picknick innan vi gick till stranden och slot upp med Marius, Cecile & Youssouf, Nathalie, Fater, Nael & Leo. Vi at massor och gott – det blev en hel del over eftersom alla hade tagit med sig mat till alla, sa jag har atit picknickpizza till lunch idag. Det var supermysigt, barnen lekte och vi njot i fulla drag. Hanna fick presenter och Cecile & Marius hade bakat en chokladtarta i form av en dalahast fodelsedagen till ara. Nar vi kom hem var Noah helt slut. Klockan var mycket och han envisades med att saga ”Mamma, jag ar inte trott”...

 

Pa tal om att vara trott – det ar bara fornamnet av vad jag varit idag. Ikvall blir det laggdags tidigt efter en intensiv jobbdag.

Inga kommentarer: