fredag 24 augusti 2012

Nya naglar!

Ok, jag ar lite trott idag och har sma ogon som de sager i Frankrike, men istallet for att fokusera er pa det tycker jag att ni ska lagga marke till tva saker:

-          min nya klanning (jag tyckte inte att jag hade tillrackligt manga redan...)

-          mina fargglada naglar!!!

Jo, det ar sant, jag har lyckats sluta bita pa naglarna!!! Ahh vad det ar roligt! Jag tackar alla i min omgivning som varit med om denna forandring eftersom jag under hela sommaren tjatat om att naglarna har vuxit typ varje dag, kliat obehindrat pa manniskor bade till hoger och vanster bara for att jag kan. Det ar ju inte direkt sa att jag kan skryta med vare sig langa eller sarskilt fina naglar annu, men det kommer! Nu slipper jag antligen gomma mina hander for att jag skams sa for naglarnas skull iallafall.

 

Natten som gatt var inget vidare. Noah vaknade och var otrostlig straxt innan vi skulle sova. Efter att ha forsokt lugna honom pa diverse vis gick vi med pa att han fick sova med mig. Efter ett par timmar vaknade jag av ett brak och ett gallskrik – han hade trillat ut ur sangen, slagit i huvudet. Stackars van! Jag hade svart att somna om efter det eftersom jag hela tiden kollade att Noah lag nara mig. Till slut lyckades jag iallafall bara for att aterigen vakna av ett brak och ett skrik. Andra urtrillningen pa en natt – han som aldrig forut trillat ur sangen! Jag forstar inte, men inatt var det nagot som spokade. Han madde iallafall ok imorse och verkar inte ha tagit nagon storre skada.

 

Inga kommentarer: