onsdag 23 november 2011

Kaminen

Hosten ar har. Noah vaknade med 39.4 graders feber och ar hemma nu pa formiddagen , da doktorn kommit forbi och undersokt den lille. Ingen fara sa hon, men det ar lite hangit har. Janne ar inte sa nojd att jag ska aka ivag till Schweiz ikvall… Jag som ocksa kanner mig lite vissen bad henne kolla i min hals ocksa. Dar finns vita prickar… kanns sadar att ta flygplanet och behova presentera imorgon. Inte mycket att gora at. Snart ar det helg och da far vi val vila upp oss bade Noah och jag.

 

Noah ar parkerad framfor teven for narvarande – han har redan kollat in Ratatouille och nagra avsnitt av barnens favoriter; Svampbob, Postis-Per, Timmy Lamm och Chuggington. Snart maste jag dock lamna honom hos Corinne och det kanns ju inte helt ratt... VAB vore ratt bra trots allt.

Inga kommentarer: