söndag 20 november 2011

Söndagskväll

Helgen har varit bra. Efter att ha blivit kvar pa jobbet till kl atta pa fredagkvallen akte jag hem och gosade med mina killar. Middag och tidigt i sang for pa lordagsmorgonen var det dags for en marionettforestallning anordnad av Noahs dagmamma.
Igar kvall var vi i Saint Tropez och at middag hos Severine, Jade & Diane. Noah var i storform och sov inte en blund forran vi var hemma vid halv ett pa natten.
Idag har Janne varit hare till nagra kollegor under maraton Nice-Cannes. Jag tycker att Jonas & Reine far komma tillbaka hit nasta ar sa Janne far nagra att springa med och jag far harliga middagsgaster!!!
Noah och jag ar precis hemkomna fran Antibes dar vi lekt med Linda och Max. Noah fick ett frispel nar vi skulle aka hem och vi blev ovanner. Han har sa vansinnigt kort stubin just nu och vagrar gora som jag sager... snart tre ar och jag har redan huvudbry. Hoppas att det ar en fas som gar over fort!!!

Inga kommentarer: