onsdag 16 november 2011

Lycka for vissa

Har har vi ett typexempel pa vad riktig lycka ar for Noah. Bilar med bilar i. Han skrattade sa han kiknade nar han fick syn pa dem haromdagen. Sadar sa jag fick lust att ge honom sant varje dag for att det ar sa harligt att hora bubblande lycka.

Jag har en dalig dag idag (hade jag inte en sadan haromdagen ocksa??? Det ar for ofta!). Jag kommer troligtvis att ha en workshop i Schweiz nasta vecka och ar bara mattligt sugen. Dessutom kanns det so mom jag glomt nagot – en kansla i magen bara… Hoppas att det inte ar nagot sarskilt och att det forsvinner.

Solen skiner och det ar skont ute idag, sa egentligen borde jag bara logga av och skippa det har nu. Ta det lite lugnt och komma tillbaka med nya krafter imorgon igen… jag tror dock inte det skulle uppskattas av kollegorna.  Vi far se om jag smiter lite tidigare iallafall.

Inga kommentarer: