torsdag 28 mars 2013

Denna dag

Som synes borjade denna dag sadar... Jag upptackte halvvags till jobbet att jag hade ett kladproblem som bestod i en reva i sommen om ca 30 cm. Det var bara att boka om ett mote, aka hem och byta om.
Motet pa formiddagen var produktivt. Det pa eftermiddagen gjorde mig extremt frustrerad, gav mig en klump i magen och jag tackade mitt forhallandevis svenska temperament att jag inte stallde mig upp och skrek ratt ut. Jobbdagen avslutades med ett mail fran ett prospekt jag inte star ut med. Sen ringde jag Cecile och fragade om jag fick aka hem till dem och fa mys med Andre, en gin tonic och harligt sallskap. Saklart sa hon, mat far du ocksa. Nu hemkommen efter en harlig kvall och som vanligt svar hemgang med Noah. Han blir hysterisk nar han ska skiljas fran sin bastis aven om de ses om ett par timmar. Oresonlig, sur, ligger han platt pa golvet och vagrar satta pa sig jacka och skor trots att han lovat innan att inte bli arg nar vi ska hem.
Nu ar han en angel - forlat mamma, jag menade inte det jag gjorde mamma. Aldrig mer ska jag gora sa, for jag alskar dig mest i hela varlden. Han ar inte korkad iallafall.
Han vet hur jag ska tas. Tills nasta gang han borjar trilskas.
---- Envoyé avec BlackBerry® d'Orange ----

Inga kommentarer: