fredag 22 mars 2013

Nydekorerad bil

Ibland inser jag att jag trots dryga nio ar i Frankrike ar svensk. Ett exempel ser ni pa bilden ovan. Jag har svart att skaka pa huvudet och inte bli tjurig nar nagon rakat kora in i min bil, lamnat en rejal repa och sen bara akt darifran. Mina franska vanner sa "nar du har fatt forsta repan sa gor de andra inte sa mycket". Forsta repan fick jag for ett tag sedan men jag tycker anda att andra, tredje och fjarde gor nagot. Well, inget att gora at. Kanske far leta efter ett blatt nagellack att fylla i det varsta med? Vore inte det snyggt?
Nu ar en intensiv arbetsvecka over. Min hjarna har jobbat rejalt och darfor akte jag fran jobbet tidigt idag. Nu sitter jag i garaget och bara vilar, men snart ska jag ga in hemma hos mig och gosa. Bara en stunds till tystnad och lugn forst.

Inga kommentarer: