fredag 29 mars 2013

Utsikt

Nar jag vaknade imorse, lagom trott efter att ha haft svart att somna igar
(note - inte pga att jag inte skulle kunnat somna, snarare pga en liten
babblande fyraring) sa hade jag fatt mail fran Janne. Kortet ar taget fran
hans hotell i NY dar han spenderar paskhelgen. Jag tycker lite synd om
honom, for vadret ar ju inte det basta.
Det var lite knoligt att fa igang Noah imorse, men det kanske blir sa nar
man somnar efter 23 tva kvallar i rad. Jag lade honom vid halv nio, men
nar jag skulle lagga mig straxt efter halv elva var han fortfarande i
storform och ville ringa sin morbror for han hade nagot viktigt att
beratta...
Sista arbetsdagen innan tre dagars valbehovlig ledighet. Min hjarna funkar
inte idag, sa det ska bli skont att slippa tanka pa jobbgrejer tre hela
dagar!|

Inga kommentarer: