onsdag 13 mars 2013

Stooooopp!!!

Jag kanner mig alldeles overvaldigad av dagens arbetsborda, men vad gor det om hundra ar? Dessutom maste jag snart bege mig for att hamta min Usain Bolt (bilden).

 

Lagenhetsbygget gar framat – nu har vi en ny trappa. Noahs rum ar nastan klart (vaggarna ar uppe, gipsplattorna pa plats – bara lite smagrejer som AC och el kvar. Snart kan det spacklas och malas... javisst, vi ska visst lagga golv ocksa. Badrumsvaggarna ar ocksa pa plats! Jag ligger somnlos pa natterna och funderar pa alla fina saker jag ska ha i min nya lagenhet. Vilka foton som ska sattas upp pa vaggarna, vilka blommor jag ska kopa osv osv. Det varsta ar val att vi inte har sa mycket pengar kvar till inredningen nar vi val ar klara med bygget, men det kan ju fa ta sin tid.

 

Vad det galler korten fran stranden sa ar de fran i sondags nar vi var pa prommis med familjen Sakho. Kortet pa mig ar taget av var nye lille familjefotograf.

Inga kommentarer: