söndag 24 mars 2013

Renoveringsuppdatering

Jag ser att jag inte tagit kort pa ett tag, for det har hant grejer med renoveringen sedan dessa kort togs, men just nu far ni halla till godo med dessa. Som synes ar ac:n pa plats i alla rum, dessutom har vi fatt ett prov pa nya klinkers till nedervaningen. Vattenledningarna ar klara och dessutom har det isolerats (och i de flesta rum aven kommit upp gipsplattor - aven om det hant efter att dessa kort togs.
 
Noah ar involverad till max och vill kolla vad som hant varje dag. Han spenderar dessutom en stor del av sin tid med att rita planer pa hus och lagenheter...
 
Janne har akt till USA. Han for tidigt imorse och tyckte nog inte det var sa kul. Egentligen skulle han nog gilla att aka dit pa semester, men inte pa tva veckors jobb. Han har ju iallafall tur som far spendera helgen i NYC aven om jobbandet kommer att ske i Stamford.
 
Jag har spelat squash med Cecile idag pa formiddagen, medan Noah var och lekte hos Marius. Sen fick jag lunch hos familjen och gos av lille Andre (som inte alls ar sa liten faktiskt). Pa eftermiddagen har Noah och jag lekt med modelllera och sen har jag tvattat fyra maskiner sa att tvattkorgen, eller faktiskt tvattflyttkartongen, ar tom. Kanns helt ratt! Nu tandborstning pa Noah och sen far vi se om jag lyckas sova inatt. Den lille har kommit pa att om pappa ar borta sa finns det en ledig plats i sangen...

Inga kommentarer: