onsdag 18 augusti 2010

Elmina i Antibes

I forrgar efter jobbet akte jag till Antibes och traffade kusin Sofia, Christofer och lilla Elmina. Ohh vad jag gosade! Har ju for narvarande lite bebislangtan, sa det passade mig alldeles utmarkt! Vi fikade lite och myste mycket. Tyvarr blev det bara ett hastigt mote denna gang de var nere eftersom de akte hem igar. Nasta gang far vi planera battre!

Igar kande jag mig inget vidare och gick till doktorn for att kolla att allting var ok. Det visade sig att min sjukdom satt mer i huvudet an i kroppen. Jag far panik nufortiden bara jag kanner mig lite dasig sen jag var sjuk i borjan pa sommaren. Idag ar jag dock i form igen.

Ikvall anlander semesterfirarna Henrik & Asa till Sjovagen och imorgon kommer mamma, pappa och Noah.

Elmina och jag
Puss
Skratt
Familjen Helmersson-Juhlin

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tyckte om att träffa dig också!Jättemysigt!

Kram från Elmina